harga minyak naik, Berat den pun naik dengan mendadaknye..

Assalammualaikum,

   Hi, i'm back. Dah lama tak berblogging. Rindu rasanya. Al maklum lah, banyak sangat masalah yang membuatkan kepala ni sangat tekanan. Tapi takpe, semua dah diselesaikan. And ada hikmah disebalik setiap dugaan kan(cehh, positive thinking konon).
   Tadi aku log in je facebook. tuhdiaakk! semua complain pasal kenaikan harga minyak. Pada yang complain, pastikan lepas ni anda tidak mengisi minyak ye. Bayangkan eh, orang yang kritik-kritik ni. Mulut tengah maki-maki sumpah itu ini pasal minyak naik. Tapi tangan tengah isi minyak. Tak ke kelakar situasi tu? Hayyoo, jangan maki sangat ler. Anda tak ditempat mereka. anda boleh lah judge itu ini. Cuba anda duduk ditempat mereka. Pening tak pening. Silap silap, baru sejam. Dah mintak jadi rakyat biasa balik.
   Oke, berbalik pada tajuk asal. "HARGA MINYAK NAIK, BERAT DEN PUN NAIK DENGAN MENDADAKNYE". Itu gimik je. Penah pulak berat aku naik mendadak. haha. Sebenarnye, berat aku dah turun. Dari 51kg - 49kg. Mana lagi 2kg? ontah lah. Kelaut kot. Nak kata aku tak makan, dah makan siap mentedarah lagi. Sampai MHS cakap, aku bela saka. Mungkin sebab terlampau stress, itu yang berat badan turun kot(paling-paling fikir positive).
   Yang tak puas hatinya, adik aku yang bongsu, 12tahun and yang second bongsu, 14tahun pun tak muat pakai baju aku. Dorang kata ketat and sempit. Kecik hati boleh tak? Apa yang bermain di fikiran aku sekarang ni ialah "Adakah aku yang semakin kecik ataupun dorang yang makin besar?". Kompius sudah aku ni.
    Sesiapa yang ada petua atau tahu mana-mana supplement yang khas untuk menggemukkan atau menaikkan berat badan, boleh lah konsi-kongsi dengan aku.

2 comments:

  1. assalamualaikum babe. heeee aah aku tengok kau macam makin melidi je. berat badan kita sama lol! hahahahhahaa. sila selalu berfikiran positif dan pegi klinik or farmasi. beli supplement tambah selera dengan buasnyaaa. heeeee :D

    ReplyDelete
  2. hahaha. aku makan mang byk aw. p ta tau lah awat badan nih ta mau naik. hahaha. kalu nak pikir positive sal badan "LUM MASA NYA BADAN NAK NAIK, LEPAS KAWEN o LEPAS DAPAT ANAK MUNGKIN". hahaha.

    ReplyDelete