Semakin Mendebarkan..

Assalammualaikum..

Semakin dekat tarikh yang dinantikan, Semakin berdebar-debar jantung aku ni haa. Debaran bakal pengantin lah katakan. Ramai yang bertanya tentang persediaan menanti hari berbahagia, yang mampu aku jawab alhamdulillah, setakat ini semua berjalan dengan lancar.

Cumanya, sejak dua tiga hari ni berdebar dia lain macam, plus pula dengan perasaan sedih sebak. beria kan aku. haha. Sedih dan sebak bukan sebab ape, kenang cinta-cinta lepas yang penuh dengan penyeksaan bagi aku, and akhirnya, berkahwin dengan seorang yang bergelar kawan lama. MasyaALLAH, itulah yang dikata jodoh. Penat iols cuci mata jauh-jauh rupanya dekat je ha jodoh. haha~ Apa-apa pun kami saling bersyukur dipertemukan jodoh kami. Saling melengkapi plus saling membahagiakan antara satu sama lain. Tiada Ungkapan lain yang keluar dari mulut haidir melainkan "Terima Kasih kerana terima dia seadanya" dan "iloveyou". Sweet kan si gendung saya ni. haha~ Bagus, kekalkan sweet-sweet ni hingga akhir hayat kite. In Sha Allah~

No comments:

Post a Comment