Geram mak noks

Assalamualaikum..

Pagi-pagi hari ini, aku nak luahkan sikit jeh rasa kekecewaan. Ape perasaan korang apabila orang yang korang sayang, tak kire lah kawan ke, BFF ke, boypreng ke, girlpreng ke, yang penting korang percaya dia and tiba-tiba korang dapat tahu dia tipu korang. Ape chuols rasa? sedangkan korang percaya dia sangat-sangat ni. Haiihx~ Aku ni bukan ape, aku paling pantang kene tipu. bile dah kene tipu, apa-apa alasan yang dorang bagi pun, mang idokk iols nak percaya. Stakat dengar explanation dorang boleh lah, nak percaya dengan reason dorang memang susah. Kenapa kene tipu? antara alasan orang menipu yang sungguh aku tak boleh terima ialah NAK JAGA HATI. Perlu ke weyh nak jaga hati orang sampai kene menipu? tak ke kalau orang tu dapat tahu, lagi susah dorang nak terima/kecewa? Dalam sedar ataupun tak, korang dah berjaga dengan successnya menghapuskan kepercayaan orang terhadap korang. TAHNIAH! haha~

*Nak menipu, kene pandai simpan. Tak pandai simpan, nasihat aku jangan menipu. Sakit korang nanti. Sekali kepercayaan hilang, susah tau nak dapatkan kepercayaan balik.

No comments:

Post a Comment