Second step to our big day


Assalamualaikum..

Alhamdulillah. Pada 22/3/2014 secara rasminya aku menjadi tunangan kepada Mohd Haidir Bin Samat. Chooiii! cepat bebenor masa berjalan. In sha Allah, 29/8/2014 nikah dan 31/8/2014 majlis bersanding. Majlis bertandang jatuh pada 7/9/2014.

Dikesempatan ini, aku nak mengucapkan beribu-ribu terima kasih pada ibu, ayah dan keluarga yang banyak membantu dalam menyempurnakan majlis pertunangan ni. Keluh penat semua, amat aku hargai. Terima kasih banyak-banyak pada my bestfriend, sheeda yang menjadi peneman didalam bilik dan mengiring aku keluar dari bilik. Pada Butik Syamil Bridal untuk makeup, baju, and pelamin yang vouge gitu, Ina suke gile ok. Tak lupa pada photographer aku, Syahirah Roslan untuk pic yang sangat cantik + meletop. Pada kawan-kawan dan sedara mara plus kawan ibu dan ayah dan yang lain yang hadir, Terima kasih banyak-banyak.

Tak lupe pada mak, ayah, along dan keluarga, angah dan keluarga, jojo dan keluarga, keluarga belah ayah, belah mak, sepupu-sepupu, sedara-sedara, makcik serta pakcik belah haidir yang menyertai rombongan, terima kasih banyak-banyak. Maaf atas segala kekurangan ketika majlis, sesungguhnya yang baik datang dari ALLAH, dan yang kurang, datang dari kami.

PHOTO GALLERY:
 Cincin tunang kami

Cake dari belah lelaki yang di'sponsor' oleh angah (kakak kepada Haidir)

Me

Me and En. Tunang tersayang.

With my ibu and mom-in-law to be~

With BFFs. Tenkiu for coming dear.

Outdoor With HIM:






No comments:

Post a Comment