Happy belated bufday sheeda!

Assalamualaikum..

   Finally, setelah seminggu my sahabat (Sheeda) berjaya menamatkan zaman pembelajaran beliau sebagai student baru lah kami dapat jumpe + bergosip. Dah dapat jumpa, aku usulkan untuk celebrate bufday sheeda, dan di"approved" oleh my sayang. hehe. After two week and half, baru dapat celebrate bufday si gadis molek ni. Almaklum lah, sheeda busy dengan final exam. Bile dapat jumpa, celebrate lah sekali.

   Comel tak cupcakes tuh. Hehe. Aku beli dekat "Tropicana City". Sempat menyimpang sementara tunggu si gomok udin, akmal dan si gadis sheeda. Well~ aku memang kaki menyimpang, dapat pulak boyfie yang kaki melayan. Sampai terputus wedges aku berjalan. Hihi.

   After berdating ngn my sayang, dan sesudah bestie-bestie kami sampai dilokasi yang dijanji. Kami menuju ke "restaurant murni discovery" di Subang Jaya. Sangat sedap oke! for sure korang takkan menyesal. Restaurant tu dah menjadi tempat favret aku dan Haidir. Asal aku merajuk, Haidir kompom pujuk dengan cara bawak aku makan disitu.

   Masa kami tibe di restaurant tu, dia punya penuh ALLAH je tau. Sampai susah untuk kami cari port. Tapi alhamdulillah, dapat jugak tempat. Selepas order mula dah part gossiping + part membahan with my bestie-bestie. Tuhdiakk! punya havoc keadaan restaurant dengan gelak tawa kami yang tak reti cover ni.  Almaklum lah, dah lama tak jumpa(padahal 2minggu je tak jumpa) kami punya gosip, macam bertahun tak jumpa. Hihi. Rancak berbual dengan sheeda, sampai Haidir ajak balik pun, aku marah. Kihkih. Sorry sayang~ Kami balik around 11.30 malam jugak lah. Sampai rumah, semua dah tidur. Macam dah lambat sangat jeh aku ni. Kihkih. Sorry ibu~~

Photo Gallery:

Special for you, dear bestie + bakal pengapit me.
Me and sheeda
Udin. Pada mulanya bajet tak mahu makan.
Si gomok yang kaye + budak sakit
My only one syg. Lapar sangat katenya.

* To my bestie: walaupun dah wish, i nak wish lagi. Happy belated bufday. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Semoga cepat-cepat dapat boyfie. Semoga persahabatan kita kekal till Jannah. In Sha Allah.

No comments:

Post a Comment