Terawal

Assalamualaikum..

   Alhamdulillah terima kasih pada yang dah wish birthday aku awal-awal terutama sekali kakak ipar ku, team jobstreets and kawan-kawan facebook. Orang first yang wish birthday aku ialah kakak ipar aku sendiri. Alasannya "kebetulan wish birthday ayah, so akak wish birthday kakngah sekali", boleh diterima dan masuk akal sebab takut lupa. Kebetulan pulak birthday ayahanda ku jatuh pada 11hb Nov 1961, dan aku pula dilahirkan bulan yang sama plus hanya selang beberapa hari sahaja. No wonder lah aku cukup manja dengan ayah. Hehe~ So, tiap tahun dah save duit celebrate sekali je.


    Beralih pada orang kedua wish ialah team jobstreets. Pagi-pagi tadi dah hantar email wish. Part ini kelakar sebabnya aku hampir pikir aku tersalah tarikh. Bila email jobstreets wish, aku dah keliru plus blurr samada hari ini baru 12hb ataupun dah 13hb. Kelam kabut aku tengok tarikh dekat handphone plus sibuk tanya tarikh hari ini pada suami. Ya ampun ya wahai suami, ter'KK' pulak pagi-pagi.

   
    Yang ketiga wish adalah rakan facebook aku, aku tak tau lah macam mana notification 'today's birthday' pada facebook dia boleh awal sehari. Apa-apapun aku terima semua wish yang terawal.

    Bila cerita pada suami yang aku dah terima banyak wish birthday awal dari orang lain, suami dah sedih (gedik tau). Siap melawak, tahun ni punya birthday, suami nak wish terus untuk tahun depan punya birthday. Over tau suami ku ni. Hakhak. Apa-apapun, wish awak lagi berharga plus bermakna, wahai suamiku.

2 comments:

  1. Assalamualaikum eina. ahahhahaa nasib la kan semua yang elektronik wish kau awal.. hihiii aai sila wish awal sehari, untuk next year punya birthday. hahahhaha. aku wish awal juga boleh? semoga dikurniakan kesihatan yang baik, sukses dalam hidup dan berbahagia bersama yang tersayang... ehh lagi satu, semoga dapat anak-anak yang comel lagi cute !

    ReplyDelete
  2. W'salam... Amiinn~~ Aku n aai excited sgt nak bby, tapi rezeki belum ada.. Hehe.. Kau pun wish awal? wish aai tenggelam habis gini.. Haha.. Pape pun, tenkiu babe..

    ReplyDelete