Tudung...

Hi, Assalamualaikum..

   Hari ini aku nak nak berkongsi perasaan teruja plus gumbira. hihi~ Alhamdulillah minggu lepas aku ada usha beberapa bisnes online yang menjual kain tudung. Bukan main banyak lagi facebook/pages yang menjual kain tudung. Lawa-lawa pulak tu (Rambang mata sat). Memandangkan dalam pertengahan bulan(masa kemuncak poket kering), aku hanya beli 4 helai je. Alhamdulillah, syukrann~
   3helai daripada aku beli dari facebook yang bernama "Emma MrsRamadance Streets."(try lah search). Akak ni berasal dari Kota Kinabalu. Sudah berkahwin dan mempunyai 2orang anak(kalau tak silap). Menjual pelbagai jenis perfume berjenama reject, Suntikan Vit C, Refubee Ptretzel Cookies dan tudung. Alhamdulillah rezeki berkat niat nak bertudung tu, aku beli 3helai dengan harga RM20. Percaya atau tak? Yang pasti, Niat baik In Sha Allah, Allah bagi jalan, Allah bagi kesenangan. Betul tak? Walaupun nak clear stok, bersyukur sangat dapat beli tudung cantik tapi dapat beli dengan harga yang begitu murah. Semalam, selamat sampai tudung ni di rumah aku. Apabila aku bukak dan cuba, Alhamdulillah cantik dan tersangat lah puas hati. Terima kasih kak..
 
   Sehelai lagi ni pulak, aku beli secara online jugak. Almaklum lah, segalanya dihujung jari. Aku beli dari pemilik facebook yang bernama "Bie Amel II". Si gadis comel loteyy ni berasal dari Kuala Lumpur dan bekerja di Shah Alam. Menjual pelbagai jenis tudung, seluar, baju, alat makeup, product kecantikan dan lain lain. Kagum gillaahh dengan adik ni, muda-muda dah buat bisnes online. Kelmarin si gadis kecil ini post barang aku, Semalam dah sampai. Bila bukak, Wahhhh! terujanya.. Sangat cantik tudung satin ni. Sampai mintak adik ni tag aku kalau ade stok tudung satin lagi. Aku pilih warna ni sebab senang matching dengan apa warna. Betul tak? Tak menyesal beli tudung dengan akak dan adik ni.

P/s: Terima kasih atas sokongan kawan-kawan dan en. Boyfie dalam memberi saya semangat untuk memakai tudung. Tanpa korangs, aku takkan sesemangat ini.












No comments:

Post a Comment