Masa Tidak Mengizinkan

Assalamualaikum..

Wahhhh! dah lame oke aku tak meng'update blog aku ni. Adehhhx! Rindu bangeett nak menaip. Apakan daya masa mencemburui aku dan blog. Kihkih. Al-maklum lah. Busy dengan hal bertunang yang berbaki beberapa minggu lagi, dengan bisnes "Choc Lasagna" lagi. Busy dia, sampai aku takdak masa nak melayan sayangku, Haidir. Dah lah sidia jauh. So, aku berdikari lah daripada amik stok sehinggalah delivery ke customer. Hasilnya, bila dapat cash ditangan dan feedback customer yang memberansangkan, alhamdulillah bersyukur sesangat. Berterima kasih sesangat pada sayangku, yang tak putus-putus bagi semangat plus support modal untuk aku mulakan bisnes ni. Bab hantaran tunang pulak, satu hape pun aku tak prepare lagi. Cuma barang hantaran macam perfume, kain baju melayu nikah, set belt n wallet, dan kasut. Itu jeh yang aku dah beli. Yang lain semua belum dibeli. Dengan dulang hantaran tak hias apa-apa lagi. Hayyoo! pasti kabuuttt aku dibuatnya. In Sha Allah, aku ada masa yang lebih sikit, aku akan masukkan entri shopping barang hantaran, seperti yang aku janjikan. Korangs tunggu na~

No comments:

Post a Comment