Bertuahnya~

Assalamualaikan wahai sahabat-sahabat sekalian..

Aku ni asyek buat entri kisah cintan cintun aku je kan. Haha. Hade AKAKKK kisah? macam diva tak? kehkeh~ Well.. hati berbunga plus bahagia sebab itu lah memanjang buat entri cintan cintun. Lepas ni jarang lah berkarya di blog sebabnya dah sibuk dengan persiapan minggu terakhir majlis.

Berbalik pada tajuk asal. Apa yang bertuahnya? Gila hang tak bertuah dapat laki yang seboleh-boleh plus berusaha lebih semata nak capai hajat aku. Tapi tak berape hajat lah, more pada "TERINGIN". hikhik~
Al-kisahnya aku ni teringin nak merasa majlis malam berinai. Kenduri belah aku memang takde lah malam berinai atas sebab-sebab tertentu yang boleh diterima pakai. Harap belah MHS jeh lah. Lagi pulak kalau orang melaka yang sambut, memang HAVOC gua cakap lu. Dengan pakaian songkeknya, dengan mahkota tinggi atas kepalanya (apa namenye pun aku tak tau), dengan bunga apinya, dengan joget lambaknya, dengan segala dengan lah. Sungguh meriah ok. Tak tipu!

Pada mulanya memang tak nak buat majlis malam berinai sebab banyak menggunakan kos. Yela nak sewa baju pengantin untuk malam tu lagi, makan lagi, photographer lagi. Kan? Aku dah redha and boleh terimalah takde majlis malam berinai. Tup tup masa MHS berbincang sekeluarga. MHS ada menyuarakan hasrat aku ni hah (gedik sungguh abang ucuk kita ni, suka bocorkan rahsia kita tau) pada keluarga dia. Atas budi bicara MHS dan keluarga, semua pakat nak merialisasikan keinginan aku untuk buat majlis berinai. Sungguh terkesima sebentar bila apa yang diinginkan dapat direalisasikan. Terasa sungguh bertuah bakal dikurniakan sebuah lagi keluarga yang sporting plus memahami. Eina sayang chuols banyak-banyak tau.

Tenkiu yang tak terhingga pasa sayang saya, MHS dan keluarga sebab merealisasikan hajat untuk merasa malam berinai. Hehe. Sebab tu aku sayang MHS ni tak terhingga. Apa yang aku hajati atau inginkan mesti dia akan berusaha untuk realisasikan. Cuma cepat atau lambat je. Tenkiu sayang sebab selama hampir 3tahun hubungan kita ni, abang tak pernah kecewakan ayang. Bahagia yang tak terhingga tau dengan abang. Abang terbooekkk buat ayang. Semoga abang terus macam ni sampai ke anak cucu cicit dan hingga akhir nafas kita. Hehe~

No comments:

Post a Comment