Byebye Dunia Blogger!

Assalamualaikum~

Dengan adanya entri ini, maka berakhirlah dunia blogger aku
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Buat sementara waktu oke. B I N G G O! terkene korang. Buat suspend kan tajuk entri dan ayat aku. Saje jeh nak bergurau dengan korang sebelum aku bercuti dari bekerja, secara automatiknya cuti jugak lah berblog. Almaklum lah di rumah tiada wifi or internet untuk mengupdate blog.

Mulai pada esok aku akan cuti kerja selama 2minggu. Haha. Lame kan, saje amik lelama terus pergi honeymoon di Cameron Highland pada 1/9/2014-3/9/2014. Dah penat bekerja dan simpan cuti. Sampai raya pun cuti sekejap je. Inilah balasan dari simpan cuti. Sekali 2minggu teruih aku apply. Nasib baik bos sporting. Tenkiu bos.

Oke, selamat bercuti dan beristirehat EINA. Haha. Boleh ke ucap kat diri sendiri? ahhh! peduli pulak haku. haha. Oke, byebye korang. Jage diri dan jage kesihatan ye korang semasa ketiadaan aku.

1 comment:

  1. Assalamualaikum. siot terkena gua. hahaha enjoy ur honeymoon babe. cepat2 dapat baby ekk. boleh kawan dengan Adam. hihiii semoga dipermudahkan segala urusan kalian berdua ~~~

    ReplyDelete