When did i meet you, dear.

Hi Assalamualaikum dan salam sejahtera u all,

   Petang ni dalam kebosanan semasa cuti hari keputeraan sultan negeri Selangor aku mengambil kesempatan selama beberapa minit untuk melawat facebook aku. 
    You all tahu, facebook pun pandai stalker ok. Haha. Ada ka patut facebook tanya "when did you meet haidir" dan beberapa soalan lain. Soalan soalan ini, katenya yang untuk melengkapkan lagi profil aku. 
    Kaedahnya aku nak kene ingat balik tahun berapa masa aku form 2 di Sekolah Menengah Bandar Baru Sungai Buloh. Itu lah first tyme aku jumpa dan kenal haidir sebab aku hangat bercinta monyet dengan bestfriend dia, Faiz.
    Yang tak boleh blar, masa itu bercinta dengan faiz. Tapi kawan dia lagi seorang yang bernama safuan@syef yang beria nampak sangat syok dekat aku. Sampaikan akmal, haidir dan kawan2 dorang yang lain pikir syef yang bercintan cintun dengan aku. Sebabnya Faiz ni jenis yang relax, cool. Syef mang pernah luahkan perasan, tapi aku tak membalasnya pun. Syef ni baik, sehinggakan birthday aku faiz tak bagi apa apa. Syef yang beria cari hadiah untuk aku dan selalu amik berat tentang aku.
     Lagi tak boleh blar, rupanya masa itu haidir pun ada perasaan dekat aku. Disebabkan 2orang kawan dia berebutkan aku. Dia pun mengalah sebab dia tahu aku tak kan pandang dia. Alolol, so sweet sayang saya ni.
     Now, tarraaa! Im yours. Ada hikmah kenapa Allah tak satu kan kita dari dulu. Mungkin Allah nak bagi awak enjoy, kenal dunia dulu sebelum jalinkan hubungan serius dengan saya. Kalau saya bercinta dengan awak dari dulu, mesti kite tak kekal sampai sekarang. Kan?
    Apa apa pun, saya tetap ingat masa kali pertama saya jumpa awak. Saya ikhlas terima awak yang dulu, sekarang dan akan datang. Iloveyou, Mohd Haidir Samat. Will always love you till JANNAH..
   

No comments:

Post a Comment