Aku Terima Nikahnya..

Assalammualaikum..

    Setelah hampir 2minggu cuti bekerja, dan secara automatiknya cuti berblog. Fuhhhx! Dengan bangganya aku menarik nafaz lega kerana semua majlis berjalan dengan lancar dan jayanya. Alhamdulillah, saya Amalina Binti Mohd Azhari sah menjadi isteri kepada Mohd Haidir Bin Samat dengan sekali lafaz pada 29/8/2014. Terror noh husband ceq nih. Mana taknya, 2hari sebelum msjlis nikah aku diamkan diri dengan tak contact langsung encik husband saya ni. Sian dia duk mesej "aku terima nikah Amalina Binti Mohd Azhari dengan mas kawennya rm*** tunai". Dah macam hape dah aku gelak tengok gelagat encik husband ni. Siap mengadu dekat member aku, aku diamkan diri. Kononnya takut aku lari. Haha. Laka laka toi husband saya ni. Takde maknenya saya nak lari sayang uitt. Alhamdulillah jugak 5/9/2014 genap hubungan kami menjadi 3tahun. Alahaii~ cepat jeh masa berjalan. Tup tup dah 3tahun. Takde celebrate apa-apa pun, sebabnya masa tu busy merewang untuk majlis belah lelaki. Jum layan sait PHOTO GALLERY yang dapat kami snap sepanjang hari berbahagia kami:

Majlis Akad Nikah 29/8/2014:


Pelamin indah kami


Muka bahagia selepas berjaya lafaz nikah dengan sekali lafaz.

Sesi pembatalan air sembahyang


Gadis-gadis menawan belah husband.


Family ateh@jojo yang owes bikin suasana menjadi havoc. Haha


Family mentua. Iloveyouols!


Ok. One happy family at home. Inilah family tersayang aku.


Lastly.. Tarrrraaaaa! Husband and wife! Yiippiii!

Leklu.... Ada lagi.....

Majlis Sanding 31/8/2014:

aku and husband. iloveyoutillJANNAH, my dear husband.


Tuhdiakk! 2pengantin. Hehe


Budak budak exclassmate yang havoc plus unite. Friend forever and iloveyouols!


Tenkiu sayangku BFF sheeda @ ciku jadi pengapit i. Tenkiu jugak to my lovely niece and BFF mushu and anis jadi flowergirl aku. Havoc sayang sayang saya ni semua.


One big plus havoc family at home. 


Ini namanya selfie pengantin. Kahkah~


Tenkiu for coming my dear BFF plus kawan nakal nakal. Mereka lah kawan, merekalah kakak, merekalah abang, merekalah adik, merekalah mak, merekalah ayah sepanjang 3tahun setengah belajar di SEGi University.


Sesi outdoor I


Sesi outdoor II. 

Ada lagi.......

Majlis Bertandang Belah Lelaki 7/9/2014:


Baju adat orang melaka baq ang. Ade lagi hat atas, lepas sesi merenjis, terus aku mintak bukak sebab terlampau pening menampung berat baq ang.


Tarraa! Cinta hati, pengarang jantung aku.


Tuhdiakk! Pakat main tepung sesudah majlis selesai. Adat orang melaka, menyambut orang baru. Kalau tak main arang. Sib bek arang dah cuci siap siap. Main tepung ler kite.

JENG1 JENG! JENG!!!

Honeymoon Time 1/9/2014-3/9/2014 @ Cameron Highland:


Hotel kami Copthorne Hotel, Brincang. Aku kasi 5star!








Sempat singgah Lata Iskandar di Tapah. Satu hala menghala pulang ke Kuala Lumpur.

Dikesempatan ini, aku nak mengucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga pada ibu, ayah, mak mentua, ayah mentua yang menjadi orang kuat sepanjang majlis kami. Segala pengorbanan anda, tak mampu kami balas. Terima kasih jugak pada adik beradik aku dan adik beradik ipar yang jugak merupakan orang kuat majlis. Terima kasih berbanyak-banyak. Pada pakcik-pakcik, makcik-makcik, sepupu, sedara, tak kira belah aku ataupun belah MHS yang banyak membantu dalam majlis, ribuan terima kasih eina ucapkan. Pada wedding planner kami, Syamil Jefri Bridal dan Kesuma Jiwa Bridal, tenkiu for both pelamin and makeup yang ohsem. Pada photographer plus sahabat dari zaman sekolah rendah Syahirah Roslan tenkiu teramat sangat capture segala moment yang cantik and sweet yang teramat sangat pada majlis kami. Pada katering and penduduk Fasa 3 (merewang) untuk makanan yang sangat sedap sangat. Pada kawan-kawan yang hadir terima kasih sebab memeriahkan majlis kami. Pada yang mendoakan kebahagiaan kami dari mula hingga ke tahap ini, terima kasih banyak-banyak. Sesungguhnya jasa kalian semua tak dapat eina balas. Tak lupa pada my husband. Berbanyak-banyak terima kasih sebab bekerja keras tuk realisasikan majlis ni, tenkiu atas kasih sayang, abang jage sayang dari dulu sampai sekarang, layan kerenah sayang, dan segala-galanya lah. Terima yang tak terhingga yer abang. Sayang sayang abang. And eina Sayang korangs semua!

No comments:

Post a Comment