Hishhh.. Gewdikk sungguh.

hi, Assalamualaikum and salamat sejahtera.

   Nampak tak tittle post cam best je kan. Saje buat status gempak macam tu. Tak ada siapa yang gedik pun. Teetttt!! ANDA TERKENA. Dekat entri ni, aku cuma nak habaq mai. Aku tak sabar nak g SUNWAYY LAGOON esok! Excited tak aku? aku excited pasai pa? sebab ceritanya last aku pergi sunway lagoon tu, masa aku berumur 2/3 tahun. Kesian kan. Aku pergi sunway lagoon esok dengan siapa? Harus lah sugardad aku. Hambooiii.. ade ke? Tak ada lah. Gurau jeh punggg. Aku pergi dengan my demokk and the geng. The geng tuh siapa? harus lah Akmal dan udin. Katenya akan bertolak dari Sungai Buloh pukul 8.30am. Kita tengokk dan pegang katakata mereka. haha~

*Pic dan cerita sepanjang berada disana akan diupdate soon. Follow tau~

No comments:

Post a Comment