Rindu..

Assalamualaikum..

   Hi, today aku nak melepaskan rasa RINDU yang teramat sangat pada sayang aku tuh. Sayang yang mana? hamboii aku ada banyak sayang ke? aku tak PLAYGIRL oke. haha~ Harus lah dekat MHS. Asal rindu? Gile kau, dari hari jumaat minggu lepas si dia outstation ke Sarawak. Dia berada disana selama 1minggu atas urusan kerja. Menjanda jup makk nokss. haha~
   Nak kate message memang jarang lah. Maklumlah, keje dia bukan semudah and serelax kerja aku. Kami akan message untuk bende yang penting atau pun time dia totally FREE. bile dye FREE? tunggu MEGASALE! haha~ kalau si dia rindu, dia akan call. Balek kerja kami akan bergayut. Al maklum lah, guna digi EASY. Memang call n message free lah ceritanya.
   Rindu nak membebel + berletiaqq dengan dia. kalau membebel atau buat something yang comel, dia suka tarik hidung aku. Padahal dia dah tahu, aku paling pantang orang tarik hidung aku (Geram je). kami ade hobi aw. Lawan san mekanik. Selalunye haruslah aku menang. Kalau bab main tipu, serah pada genduutt tu. haha~ kadangkadang saja rasa bosan menang, aku bagi lah dye menang. Si dia dengar, kompom HANGEN jeh kawan. hahah.
 
*Really miss you, MOHD HAIDIR SAMAT
 

No comments:

Post a Comment