S U K A nyewww...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

   Today aku nak bercerita tentang semalam punya kisah 24/11/13. Semalam aku dan si dia berdating. Setelah lebih kurang seminggu lebih tak ketemukk. Wahhh! ketemukk bak ang. Hahah~ Dating kat kenduri kahwin je pun. Kenduri kahwin SHILA AMRAN dan IZHAR (pasangan couple yang paling lama bertahan yang bercinta dari form 3. kot~). Aku dan Shila amran ni bersaudara. Dia merangkap makcik aku. Kira bapak dia dengan atuk aku sepupu. Oke, taknak cerita tentang itu. Nak cerita yang sukasuka ni.
   Alkisahnya, sebelum pergi ke kenduri mereka. Aku dan Haidir pergi lah merayau cari hadiah untuk mereka. Setelah selesai, semasa didalam kereta untuk menghala ke rumah shila... JENG! JENG! JENG! u all tau tak. Si dia cakap. Parent dia akan masuk merisik aku bulan4 tahun depan. Wahhh! Dalam hati aku dah melonjaklonjak dah menari dangdut inul. haha~ Aku nak cover seronok, aku hanya menjawab "OKE SAYANG". Tapi dalam kepala otak aku "SUDAH BERSEDIAKAH ANDA, WAHAI AMALINA". haha~ in sha ALLAH aku dah bersedia. Nampaknya, macam termakbul je, anniversary tahun depan nak tukar status sebagai tunang orang. In shaa ALLAH, dengan izin-NYA segala yang dirancang akan berjalan seperti yang dirancang. Kalau niat baik, In shaa ALLAH, ALLAH permudahkan jalannye. betul tak?
    Kalau tidak, parent aku nak satukan aku dengan si dia sekali dengan nikah adik aku. Kira naik pelamin sekali lah. Setelah buat kirakira dengan si dia. Kami postpone dulu lah. Bagi adikadik jalan dulu. Kami menyusul gak nanti.
    For sure, tahun depan tahun yang paling busy pada aku dan keluarga. Semoga apa yang dirancang berjalan dengan lancarnya. Amiinn...


2 comments:

  1. Assalamualaikum.. shila amran dah nikah? siot tak ajak aku. wehh bagi no dia. Tak sangka bersatu gak dia dengan Izhar tu.. alhamdullilh.. seronok dgr kawan lama dah nikah :)

    ReplyDelete
  2. betul betul. rasa tercabar sat aku tengok kawan2 dah kawen. oke babe. aku PM ang.

    ReplyDelete