Rindu~

Assalamualaikum..


Mak~ Eina rindu mak. Hurmm. Itulah dia, dah terbiasa berkepit (duduk sebumbung) dengan mak. Bila berpisah kejap, jadi rindulah pulak. Inilah mak kedua merangkap mak mentua aku, Tijah ataupun dikenali sebagai Mak Jah (name glamour gitu). Mak mentua paling sporting, baik plus manja hokey. Jangan tak tahu ok, mak ni lah satu-satunya insan yang panggil MHS, ADIK. Mula-mula dengar agak kelakar tapi masuk akal lah sebabnya MHS anak bongsu mereka. Mak sangat baik dengan aku ok. Since first time jumpa dia, dia dapat agak aku ni GF kepada MHS walaupun di'intro' sebagai KAWAN. Kahkah! Bila mak tahu kami bercintan cintun, dialah satu-satunya insan yang tak percaya dan sering bertanya pada MHS "Betul ke eina nak dekat kau, dia cantik.". haha~ Kan comel tu. Mak mak~ sebelum mak hantar rombongan merisik pun, dia masih bertanyakan benda yang sama pada MHS. haha. Haa~ sebelum terlupa. Kali kedua aku jumpa dengan mak, uols know what? Dia dah gelarkan diri dia "mak" pada aku. How sweet you,mak. Itu yang asyek kena bahan je dengan MHS. "Menantu pilihan" lah, "Menantu Kesayanganlah" lah "GF pujaan hati" lah. Kononya tanda dah KOMPOM jadi menantulah tu. Kuat membahan si gendut saya ni. Tenkiu mak, ayah sebab terima eina dari dulu sampai sekarang. Eina akan jage amanah mak pada eina. Sayang mak dan ayah! Sebelum tu, MUAHHHX! eina kirimkan kiss tanda rindu untuk mak. Hehe

No comments:

Post a Comment