Terima Kasih, suamiku~

Assalamualaikum..

   Alhamdulillah sepanjang hampir 3minggu bergelar isteri kepada Mohd Haidir Bin Samat a.k.a MHS, aku rasa beruntung tersangatlah sangat. Dia bagi makan pakai yang cukup. Tengok kaki aku pakai gelang tali je. Dia belikan rantai kaki silver. Walaupun hanya silver sekadar rm50++ pun aku rasa cukup berharga sebabnya aku sendiri tak belikan untuk diri sendiri semahal itu. Tengok pula tangan aku kosong tanpa jam. Dia belikan aku jam. Bukan jenama mahal tapi harga rm40-rm50 tu tak lari. Aku sendiri beli jam untuk diri sendiri rm10-rm20. Hikhik. Bila cerita pasal duit, terus hulur duit. Ya Robb, bersyukur plus berterima kasih tersangatlah sangat atas kurniakan aku suami yang sangat pemurah plus penyayang orangnya. Apatah lagi dengar aku sakit kepala dan demam. Tanpa cakap apa-apa teruih heret aku pegi klinik sungguh pun aku tak suka makan ubat, dia paksa jugak. Alahai sayang~ terharu saya.

Jam yang simple tapi sungguh elegant. Love it!

** Sekadar penceritaan. Tak ada niat riak atau apa, sebabnya aku suke bercerita walaupun benda tu sekecil kuman.

No comments:

Post a Comment