Bisnes Choc Lasagna

Assalamualaikum..

Tengok gambar sikit, boleh pergi tak boleh pergi.

    Hi korangs, Hari ini aku nak mempromote "Choc Lasagna" yang aku jual. Hikhik. Jangan salah sangka na bukan aku yang buat. Aku agent sahaja. Ramai yang dah try and komen cake akak siti nih TERBAEKKK!. Hihi, aku sendiri pernah try "Beef Lasagna" dia. Memang terbaik. MHS pun suka gilahh sampai mengidam. Tapi mengidam dia, aku tak boleh tolong. Sebabnya, akak ni duduk seremban. Celah bedah mana pulop aku nak nyelukk pergi ke seremban, lesen pun tak ada lagi. Disebabkan ramai yang berpuas hati dengan rasa "Choc Lasagna" ni, maka aku usulkan lah ke menteri kewangan aku, iaitu MHS. Alhamdulillah dia approve. Walaupun jauh kata, dia sanggup jadi driver semata untuk support aku berbisnes. Salah satu sebabnya dia approve mungkin sebab dia boleh menyelam minum air, beli lasagna akak siti. Hihi. Lagipun, kami memang nak berbisnes and sedang usha-usha apa yang boleh di"bisnes"kan. Al-maklum lah, zaman sekarang dengan kos sara hidup yang tinggi kene buat bisnes. Betul tak? So, yang duduk area-area Sungai Buloh, Kuang, Damansara Damai, dan sekitar itu. Boleh lah whatsap, mesej atau call untuk order. Kepuasan anda, keutamaan kami. kihkih~

No comments:

Post a Comment