Terima kasih sayang

Assalamualaikum.. 


Tarraa!! finally dapat jugak aku memuaskan kehendak perut aku. TERIMA KASIH bebanyak kepada sayang saya si gendut busuk hangit sebab tak pernah jemu belanja plus melayan kerenah perut saya ni. Sangat terharu ok, balik dari kedah terus amik aku semata-mata taknak tengok aku kempunan.

Dulu pernah sekali, aku mengadu mengidam nak makan donut J'co. Ingat lagi masa tu aku masih study dekat SEGi, KD. Tengah sibuk study untuk final exam. Dengan tak bagitahu apa-apa, tiba-tiba call cakap dah ade dekat bawah hostel aku. Aku pun turun lah. masuk je kereta, dekat sit sebelah driver (tektik biasa kalau buat surprise) ada donut J'co satu box yang ada 6pcs. Dengan muka poyos suruh aku makan puas-puas. Helloo,, ingat awek awak ni tak mampu ke abiskan. Tengok perut lah..

Tak pernah sekali pun, aku cakap mengidam apa-apa dia tak layan. Mesti layan. Dari mula-mula kenal sampai lah sekarang, dia lah orang yang paling rajin layan kerenah + perut aku selain daripada ibu dan ayah.

Bersyukur sangat sebab Allah temukan kami. Haidir Haidir ~
 

No comments:

Post a Comment